جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
۰۴ اسفند۱۷:۲۸

 

نوشابه ای که از تخمیر چای توسط قارچ به دست می آید ، خاصیت سم زدایی دارد ضمناً دسته ای مواد شیمیایی موسوم به پلی فنول ها درآن هست که آنتی اکسیدان هستند یعنی می توانند ریشه های آزاد شیمیایی موجود در سلول ها را که سرطان زا هستند به خود جلب کنند اگر به نحوه پیدایش امراض از دریچه علم زیست شناسی نگاه کنیم باید بگوئیم هزاران ناراحتی و بیماری صعب العلاج که بشر با آن روبروست از بر هم خوردن تعادل ساده ای که میان کارکردهای مختلف سلول های بدن وجود دارد ناشی می شود و همه با یکدیگر مانند حلقه های یک زنجیر مرتبط هستند . محیط مناسب برای فعالیت سلولهای بدن، یک محیط اسیدی است.

خوب حالا اگر به همین غذاهایی که هر روز از آشپـزخانه ما وارد سفره هایمان می شود دقت کنیم ملاحظه خواهیم کرد که همه آنها محیط بدن را از حالت اسیدی خارج کرده و به حالت قلیایی ( بازی ) در می آورند . اما انسان همین لحظه هیچ درد و هیچ ناراحتی را حس نمی کند ، بلکه این نوع محیط در دراز مدت باعث پیدایش صدها نوع بیماری سخت می شوند بسیاری از گیاهان و اصولاً رژیم گیاه خواری و همچنین نوشیدنی کامبوجا می توانند محیط اسیدی را برای بدن تامین کنند . بیشتر غذاهایی که امروز مصرف می کنیم و همچنین بسیاری از مواد شیمیایی که طی دو قرن اخیر وارد جیره غذایی انسان شده است ( مواد مصنوعی و ترکیبی ، سس ها ، طعم و رنگ های خوراکی ) یا خود اکسیدکننده اند یا در بدن تبدیل به اکسید کننده می شوند ، این اکسیدها می توانند صدها بیماری لاعلاج دیگر را موجب شوند . بنابراین هر ماده طبیعی یا گیاهی مثل کومبوجا که بتواند این اکسیدکننده ها را از میان بردارد کمک بزرگی به دفاع بدن در مقابل ابتلا به بیماری ها خواهد بود . انسان تا وقتی گیاه خواری می کرد به سرطان مبتلا نمی شد اما غذاهای بدون فیبر ( بدون سلولز گیاهی ) که امروز همه ما می خوریم باعث می شود .

دفع سموم بدن با نوشیدن شربت کامبوجا

یکی از دلایل بروز سرطان را یبوست می دانند . روده دیرتر تخلیه می شود و سموم فرصت پیدا می کنند جذب خون شوند . هر ماده خوراکی مثل گیاهان و سبزی های ، یا نوشابه کومبوجا که به حرکت سریع غذا در داخل روده ها کمک کند ، موجب پیشگیری از سرطان می شود . همان طور که ذکر شد برای درک خاصیت درمانی کومبوجا یا هر ماده درمانی دیگر باید طبق روال علمی به تاثیر آن برکارکرد سلول ها توجه کرد . کومبوجا می تواند تعادل شیمیایی و یونی درغشای سلول ها را دوباره برقرار کند بنابر این می تواند جلوی بسیاری از اختلالات عصبی که موجب بیماری های لاعلاج مربوط به اعصاب می شوند را بگیرد تهیه نوشیدنی کومبوجا بسیار ساده است ، کافی است کمی مولد قارچ دراختیار داشته باشید نوشیدنی کومبوجا در واقع ترکیبی است از چای شیرین معمولی که با کمک قارچ کومبوجا تخمیر شده است این قارچ کمک می کند که چای و شکر به آنزیم های مفید برای بدن تبدیل شود . اسید گلو کورو نیک موجود در این نوشیدنی که بر اثر تخمیر ایجاد می شود برای ساخت پلی ساکاریدهای مهم مثل هیالاروتیک اسید به کار می رود و وجود آن برای اتصال بافت ها مفید است . اسید لاکتیک موجود درنوشیدنی کومبوجا در عملکرد صحیح روده ها بسیار موثر است و این مجموعه در واقع یک آنتی بیوتیک قوی و طبیعی است که همراه مواد دیگر موجود در این چای تاثیری شگرف درسالم سازی بدن دارد .

 

قارچ کامبوجا ( اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر )

 

همراه با استارتر و آموزش تهیه شربت کامبوجا

 

شماره تماس : 09013354050

 

ارسال به تمام نقاط ایران

 

قیمت : 25 هزار تومان

 

شماره کارت صادرات : 4804 8824 6917 6037

 

شماره کارت پست بانک : 2241 2993 6018 6277

 

صادق باقری

صادق باقری | ۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۸

دفع سموم بدن با نوشیدن شربت کامبوجا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">