جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
۲۶ بهمن۲۰:۰۵

امروزه مقادیر زیادی از افزودنی ها و نگه دارنده ها در صنایع غذایی به کار می رود که با عث از بین رفتن ارزش غذایی مواد مصرفی می شود .

با وجود 300 نوع افزودنی که در غذای روزانه ما به کار می رود ، زنده ماندن و سازگار شدن با این همه مواد مصنوعی و شیمیایی خوراکی و نوشیدنی خود شبیه به معجزه می باشد و جای تعجب نیست که با مصرف ناخواسته این همه افزودنی و مواد شیمیایی هر روزه شاهد بیماری ها و حساسیت ها باشیم .

هدف ما معرفی دو نوع نوشیدنی سالم و معجزه گر می باشد که از دو نوع قارچ تهیه می شود . 

این قارچ ها خاصیت دارویی داشته و مصرف نوشیدنی های حاصل از آن ها باعث مقابله یا پیشگیری از شمار بسیاری از بیماری ها و همچنین برای سلامت ، زیبایی و طول عمر مفید می باشد .

با مصرف این نوشدنی های طبیعی و مفید دیگر هرگز سراغ نوشابه و نوشیدنی های گازدار سرشار از قند ، مواد شیمیایی ، مواد افزودنی و مضر نخواهید رفت .

 

کامبوجا

 

کامبوجا ترکیبی از تعدادی باکتری و مخمرهایی با شیوه پرورش مخصوص می باشد . این موجود زنده چای شیرین شده را تخمیر کرده و چای کامبوجا یا شربت کامبوجا را به وجود می آورد .

قدمت نوشیدن این چای در چین به قرن سوم پیش از میلاد مسیح بر می گردد که پس از آن این نوشیدنی راه خود را به سوی روسیه ، هند و ژاپن باز کرد و به یکی از نوشیدنی های اصلی جنگجویان سامورایی تبدیل شد .

نوشیدنی کامبوجا از ترکیب چای سبز یا سیاه ، آب ، شکر و قارچ کامبوجا تهیه می شود . پس از ترکیب این مواد طی یک فرایند باکتریایی و تخمیری که یک هفته طول خواهد کشید ، چای کامبوجا آماده مصرف می باشد . 

کامبوجا همیشه فهرستی طولانی از فواید و سلامتی را همراه دارد . 

این چای که یک نوشیدنی پروبیوتیک و حاوی آنزیم ها ، اسیدهای آمینه ، آنتی اکسدان ها و پلی فنول ها می باشد از سیستم ایمنی و گوارشی بدن حفاظت می کند .

ضد سرطان و انرژی زا بوده و برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین سلامت بدن و زیبایی پوست بسیار موثر می باشد .

 

کفیر

دوغ کفیر ، نوشیدنی ترش و گازدار و حاصل تخمیر شیر توسط دانه های کفیر می باشد .

کفیر دارای فواید بی شماری برای سلامتی بدن خصوصا سیستم ایمنی و همچنین زیبایی و طراوت پوست می باشد و شما با اطمینان می توانید هر روزه از آن استفاده کنید .

این نوشیدنی حاوی سطح بالایی از تیامین ، ویتامین B12 ، کلسیم ، ویتامین K و همچنین منبع خوبی از بیوتین است که به بدن در جذب سایر ویتامین های گروه B کمک می کند .

ماست و دوغ کفیر حاوی باکتری هایی است که دستگاه گوارشی بدن را تمیز نگه می دارد و مصرف آن توسط بسیاری از پزشکان و کارشناسان تغذیه توصیه شده است .

کفیر نیر پروبیوتیک می باشد و شامل باکتری هایی است که در دستگاه گوارش ایجاد ثبات می کنند .

صادق باقری | ۲۶ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۵

زندگی سالم با مصرف مواد غذایی طبیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">