جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
۰۳ اسفند۱۷:۳۱

سلامت خود و خانواده را با مصرف نوشیدنی های سالم و طبیعی تضمین کنید 

قارچ کامبوجا ( اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر )

 

همراه با استارتر و آموزش تهیه شربت کامبوجا

 

شماره تماس : 09013354050

 

ارسال به تمام نقاط ایران

 

قیمت : 25 هزار تومان

 

شماره کارت صادرات : 4804 8824 6917 6037

 

شماره کارت پست بانک : 2241 2993 6018 6277

 

صادق باقری



مصرف نوشیدنی های پروبیوتیک ضامن سلامت شما و خانواده محترم
قارچ کفیر ( اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر )
 
همراه با آموزش تهیه ماست و دوغ کفیر
 
شماره تماس : 09013354050
 
ارسال به تمام نقاط ایران
 
قیمت : 30 هزار تومان
 
شماره کارت صادرات : 4804 8824 6917 6277
 
شماره کارت پست بانک : 2241 2993 6018 6277
 
صادق باقری 
صادق باقری | ۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۱

زیبایی

سلامتی

طول عمر )

فروش قارچ کفیر و کامبوجا ( اکسیر جوانی

نظرات  (۱۷)

۲۰ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۱۳ آموزش آشپزی
ممنون عالی بود
پاسخ:
درود
خواهش میکنم
Thanks for finally writing about > فروش قارچ کفیر
و کامبوجا ( اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر ) ::
جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر
پاسخ:
your welcome
بادرود فراوان  من قبلن در یک سایتی خواندم که ترکیب عبارت بود 3 لیتر آب، 160 گرم شکر و یک قاشق غذا
پاسخ:
برای هر لیتر آب 80 گرم شکر و یک قاشق غذاخوری چای
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۷ محسن سرشناس
سلام و ممنون بابت مطالبتون . شنیدم میگن کفیر برا رفع آلرژی خوبه 
پاسخ:
سلام
در مورد خواص کفیر مطالب کامل و مفیدی در سایت موجود می باشد . پس از مصرف کفیر به مدت چند ماه ، اثرات آن را مشاهده خواهید کرد از جمله رفع آلرژی و حساسیت
دوستان من قارچ کفیر گرفتم و دوغ درست کردم . دوغ خوش مزه ای میشه . من قبلا ناراحتی گوارشی داشتم درواقع زیاد ترش می کردم ولی الان هر غذایی میخورم دیگه از ترش خبری نیست . 
توصیه میکنم از این قارچ بگیرید و خودتون دوغشو تهیه کنید ، خیلی سخت و وقت گیر نیست .
س . ارسال به چه صورتی می باشد ؟
پاسخ:
سلام . پس از واریز مبلغ و تایید آن ، قارچ درخواستی شما از طریق پست ارسال خواهد شد . دقت داشته باشید که قارچ ( کفیر یا کامبوجا ) و دستور تهیه نوشیدنی برای شما ارسال می شود نه خود نوشیدنی .
سلام . با تشکر از مطالب خوبتون . بنده هم مصرف دوغ کفیر را توصیه می کنم کافیه چند مدت مصرف کنید تا به خواصش پی ببرید .
پاسخ:
موفق باشید
سلام . کفیر به دستم رسید . با تشکر از آقای باقری
پاسخ:
موفق باشید دوست عزیز
واقعا عالیه . دست شما درد نکنه
سلام . دم شما گرم
پاسخ:
موفق باشید
سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر بابت مطالب خوبتون . بنده چند ساله دارم از کفیر استفاده میکنم و باید بگم که خیلی عالیه و توصیه میکنم دوستان به این نوشیدنی سالم رو بیارن .
پاسخ:
سلام . موفق باشید دوست عزیز
س . فکر میکنم دیگه باید نوشابه های گازدارو کنار بزارم . ممنون
پاسخ:
سلام . با مصرف این نوشیدنی ها نوشابه رو کنار خواهید گذاشت
سلام و خسته نباشید . بنده هم کامبوجا مصرف کردم انرژی خاصی داره ، توصیه میکنم دوستان استفاده کنند .
پاسخ:
سلام . بله ، توصیه خوبیه
س . من از این دوغ استفاده کردم . کل دستگاه گوارشو تنظیم میکنه ، نوشیدنی عجیبیه 
پاسخ:
سلام . علاوه بر اینکه این نوشیدنی خیلی خوش مزست برای کسانی که ناراحتی گوارشی دارن درمان خوبیه
سلام . آقا ممنون ، خیلی خوبه ، این نوشابه های گازدار چیه ما میخوریم ، اصلا مشخص نیست توش چی میزنن که با این قیمتا میدن !
پاسخ:
سلام . در سنین بالاتر اثراتشو میذاره متاسفانه ( نوشابه )
با سلام . کامبوجا رسید ، تشکر
سلام . قارچ کفیر ارسالی رسید و بنده ازش دوغ گرفتم ، واقعا عالیه . سپاسگزار




پاسخ:
سلام . نوش جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">