جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
۰۴ اسفند۱۷:۵۹

کامبوجا ( اکسیر جوانی )

کانتر فرانک نویسنده کتاب کومبوجا درمان طبیعی از شرق دور که درمورد این نوشیدنی مطالعات بسیاری انجام داده است در جایی از کتاب درباره قارچ کومبوجا و نوشیدنی حاصل از آن می نویسد " آیا امروز مردم در شرایط آلودگی شدید محیط و درحالی که از غذاهای اکثرا آلوده به مواد شیمیایی استفاده می کند کبد سالمی دارند ؟ او سپس توضیح می دهد که یک کبد سالم به اندازه کافی مورد نیاز بدن اسید گلوکورونیک تولید می کند این اسید از تأثیر مواد سمی بر بافت های بدن که از طریق هوا و غذا وارد بدن انسان می شود جلوگیری می کند اما زمانی که مقدار این سموم افزایش یابد عملکرد کبد برای تولید این اسید دچار اختلال می شود " کانتر فرانک سپس می نویسد " استفاده از الکل ، توتون ، مواد غذایی کنسرو شده ، غذاهای مانده ، آب ها و گیاهانی که از طریق کودهای شیمیایی و مواد دیگر آلوده و شیمیایی شده اند بار سنگینی را به کبد تحمیل می کنند . این درحالی است که بخشی از مواد داروئی ، از جمله جیوه ای که در مواد دندانپزشکی وجود دارد بر دامنه مسمومیت های داخلی بدن می افزاید . به دلیل عدم توانایی کبد در تولید اسید گلوکورونیک به اندازه کافی آلودگی های ایجاد شده در بدن باعث بیماری های مختلف و مهلک می شوند در اینجاست که چای کومبوجا با مقدار فراوانی اسید گلوکورونیک به سالم سازی بدن کمک می کند " در سال ۱۹۱۴ « باسینز کاجا » در مورد نوشیدنی کومبوجا نوشت این نوشیدنی در تنظیم فعالیت های روده بسیار موثر است و پرفسور رودولف کویرت در سال ۱۹۱۸ کومبوجا را بهترین دارو برای رماتیسم توصیف کرد و دکتر ویلهام هینبرگ آلمانی معتقد بود نوشابه ای که با اسم چای کوائی در روسیه نوشیده می شود داروئی است برای مبارزه علیه همه بیماری ها .

کسب آرامش با مصرف کامبوجا

دکتر « مادایوس » بیولوژیست معروف نیز در سال ۱۹۲۷ اعلام کرد که مواد متابولیک موجود در چای کومبوجا اثری شگفت انگیزآور بر ترمیم دیواره سلولی دارند و به همین دلیل بهترین دارو برای جلوگیری و درمان سختی عروق هستند . دکتر « پال پی » دانشمند ژاپنی که نتایج تحقیقات خود را در مورد چای کوائی یا کومبوجا برای اطلاع محافل علمی پزشکان انتشار داد ، در گزارش خود نوشت مصرف این چای کمک می کند که پس از ۴ تا ۶ ماه رشد موها به حالت اول برمی گردد و موهای خاکستری مشکی می شود . این چای می تواند دید چشم ها را نیز تقویت کند وی با تأکید به وجود سه عنصر حیاتی در چای کومبوجا حتی ادعا می کند که کومبوجا عمر را نیز طولانی می کند و درواقع همان اکسیر حیات بخش است . مطالعات گروه های پژوهشی و آن چه بیش از آنها درباره کومبوجا گفته شده بود توجه محافل علمی را به سوی این نوشیدنی ساده جلب کرد و مرکز انستیتو باکتری شناسی مسکو که کومبوجا را مورد مطالعه دقیق تر قرار داد ، محققان این انستیتو متوجه شدند که رشد قارچ درواقع به صورت یک توده ژله مانند متشکل از کشت های هم زیست با باکتری Xyttnorni و ذخیره مجموعه سلول های مخمر از دسته « ساکار و میستر » Saccharornyees است در این انستیتو باکتری های تشکیل دهنده کومبوجا به دقت مورد مطالعه قرار گرفتند و اثرات جادوئی آن بررسی و تأیید شدند .

اگرچه قارچ کومبوجا طی سال های اخیر در محافل علمی و پزشکی به عنوان یک داروی معجزه گر شناخته شده اما مردم مناطقی در آسیا صدها سال است که آن را مصرف می کنند آنها براساس تجربه به این اعتقاد رسیده اند که کومبوجا باعث فعالیت سیستم غدد می شود سوخت و ساز را تسریع می کند از اضافه وزن می کاهد . اسید اوریک و کلسترول خون را پایین می آورد روماتیسم و نارسایی های کبد و کلیه را بهبود می بخشد و نقرس و بیماری های پوستی و فشارخون را از میان برمی دارد . 

 

قارچ کامبوجا ( اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر )

 

همراه با استارتر و آموزش تهیه شربت کامبوجا

 

شماره تماس : 09013354050

 

ارسال به تمام نقاط ایران

 

قیمت : 25 هزار تومان

 

شماره کارت صادرات : 4804 8824 6917 6037

 

شماره کارت پست بانک : 2241 2993 6018 6277

 

صادق باقری

صادق باقری | ۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۵۹

نگاهی به گذشته و نظر متخصصان در مورد کامبوجا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">