جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
۰۲ اسفند۱۲:۵۲

 

کومبوچا (مانند روزه داری) برای کبد و دستگاه تصفیه بدن ، سم زدا به شمار می آید . چنانچه برای شروع مقدار زیادی از آن را بنوشید ، شاید ناراحتتان کند . توصیه می شود که با مقدار کم شروع کنید و مقدار آن را بتدریج افزایش دهید . برای شروع ، سه بار در روز و هر بار دو قاشق غذاخوری از آن کافی است . در این صورت ، علتی برای بروز ناسازگاری پیش نخواهد آمد . چنانچه به بیماری حادی دچارید و یا بدنتان بیش از حد ضعیف است ، بهتر است حتی با میزان کمتری شروع کنید . در این احوال یک قاشق چای خوری سه بار در روز بسیار مناسب است . بعد می توانید مقدار آن را تدریجاً افزایش دهید . احتمال بروز برخی عوارض جانبی از قبیل سر درد ، دل درد ، تهوع ، رخوت ، خواب آلودگی ، اسهال ، یبوست ، زدن جوش یا کهیر و نفخ ، نزد بعضی افراد محتمل است . به هر حال ، اینها واکنش های موقتی اند و در افراد سالم بین یک روز یا یک هفته از بین می روند . برای مقابله با این ناراحتی ها مقدار بیشتری آب بنوشید . کسانی که از قبل ناراحتی های خاص دارند ، چنانچه کومبوچا را با مقدار زیادی شروع کنند ممکن است منقلب شوند . در این صورت بهتر است از پزشک معالج خود راهنمایی بخواهند . قاعده کلی این است که چنانچه واکنش های شدیدی بر اثر نوشیدن کومبوچا بروز کرد ، مقدار آن را بکاهید یا چند روزی مصرف آن را قطع کنید و مجدداً با مقدار کم شروع کنید و کم کم بر آن بیفزایید . آثار نیکوی کومبوچا معمولاً در ضعیف ترین قسمت بدن بروز می کند و اعضای بدن را یکی یکی در بر می گیرد .

مصرف کامبوجا ضامن سلامتی

قابل توجه خانم ها : چون شربت کامبوجا باید آهسته و پیوسته همزیستی خود را با سلول های بدن ایجاد نماید ، خانم ها تا 3 روز اول صیح ، ظهر، عصر یک قاشق غذاخوری میل نمایند روز دوم دو برابر روز قبل و روز سوم سه برابر روز قبل و از روز چهارم می توانند مانند آقایان تا پایان هفته اول نصف استکان یعنی 50 میلی گرم و هفته های بعد برابر با جدول ذیل اقدام به مصرف شربت کامبوجا نمایند . در صورت عدم کشش می توانند مقدار مصرف نوشیدنی خود را کمتر و یا بیشتر نمایند .

هفته اول (روز اول تا هفتم) : صبح ها ناشتا 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه نصف استکان (فنجان) حدود 50 میلی گرم . و بلافاصله نصف تا یک فنجان آب میل کنید . در طول روز مقدار مصرف آب آشامیدنی را به 4 الی 8 لیوان برسانید .

هفته دوم (روز هشتم تا چهاردهم) : صبح ها ناشتا 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه یک استکان (فنجان)حدود 100 میلی گرم . و بلافاصله نصف تا یک فنجان آب میل کنید . در طول روز مقدار مصرف آب آشامیدنی را به 4 الی 8 لیوان برسانید .

هفته سوم (روزپانزدهم تا بیست و یکم) : صبح ها ناشتا 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه یک لیوان حدود 150 میلی گرم. و بلافاصله نصف تا یک فنجان آب میل کنید . در طول روز مقدار مصرف آب آشامیدنی را به 4 الی 8 لیوان برسانید .

هفته چهارم (روزبیست ودوم تا بیست وهشتم) : صبح ها ناشتا 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه یک لیوان حدود 150 میلی گرم. و بلافاصله نصف تا یک فنجان آب میل کنید . و عصرها 150 میلی گرم بلافاصله یک فنجان آب میل شود . در طول روز مقدار مصرف آب آشامیدنی را به 4 الی 8 لیوان برسانید .

هفته پنجم (روزبیست و نهم  الی پایان دوره) : صبح ها ناشتا 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه یک لیوان حدود 150 میلی گرم . و بلافاصله نصف تا یک فنجان آب میل کنید . ظهرها قبل از نهار 150 میلی گرم و بلافاصله نصف تا یک فنجان آب میل کنید و عصرها 150 میلی گرم بلافاصله یک فنجان آب میل شود . در طول روز مقدار مصرف آب آشامیدنی را به 4 الی 8 لیوان برسانید . 

بهتر است در ماه سه هفته مصرف و یک هفته قطع شود . با این کار بدن نسبت به مصرف شربت عادت نخواهد کرد و پس از یک هفته قطع مصرف و استفاده مجدد ، شربت تاثیر بیشتری خواهد داشت  .

قارچ کامبوجا ( اکسیر جوانی ، زیبایی ، سلامتی ، طول عمر )

 

همراه با استارتر و آموزش تهیه شربت کامبوجا

 

شماره تماس : 09013354050

 

ارسال به تمام نقاط ایران

 

قیمت : 25 هزار تومان

 

شماره کارت صادرات : 4804 8824 6917 6037

 

شماره کارت پست بانک : 2241 2993 6018 6277

 

صادق باقری

صادق باقری | ۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۲

مقدار مصرف کامبوجا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">